sobota, 9 marca 2013

Koraliki

Jak na tego bloga przystało, nareszcie post o koralikach. Ostatnie moje nabytki :) i niestety nie podam takiej ładnej specyfikacji jak inne blogerki, bo jeszcze się tak szczegółowo na rodzajach nie znam. Rozróżniam podstawowe rodzaje.
Jak się głębiej zastanawiam nad tym, to nigdy nie było mi to specjalnie potrzebne. Wiedziałam od zawsze co mi się podoba  i jak ma wyglądać. A jak to się nazywa... Cóż :)
Oczywiście braki w edukacji nadrobię.
Jednak ze względu na mgr może nie w najbliższym czasie.


Kolory jasne, wyraźne, tylko zdjęcia coś zamglone. Chyba aparat się nie obudził ;)
Na pewno morskie połączę ze słoneczną żółcią :) a resztę...
W każdym razie jak coś będzie gotowe, na pewno zaprezentuję w notce :)



W tych mi się podoba, że są matowe. Będą tworzyły ładną kompozycję z błyszczącymi :)

A poniżej link dla lubiących nastrojową muzyczkę przy sobocie:

http://www.youtube.com/watch?v=ycDyBFc-6ys





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz