sobota, 22 września 2012

Wyprzedaż

Mówi się o wiosennych porządkach. Osobiście uważam, że równie ważne są te jesienne. Aż dziw, bo mnie z reguły kurz nie przeszkadza i jestem zdania, że równomiernie rozłożyny jest niewidoczny. A dziś - ze szmatką w ręku grzecznie wypucowałam pokój, pozmieniałam co nieco i cieszę sie bardzo.
Dodatkowo znalazłam parę rzeczy do sprzedania. Po co mają leżeć, jak może spodobają się komuś innemu?


Pomarańczowa kamizelka SISLEY, rozm. 42, skład 100% wełna 
6 zł
SPRZEDANA


Zelowy zegarek (ani razu nie miałam na ręce) 10 zł


Komplet kolczyków posrebrzane bigle, 8 zł



Sztruksowa spódnica, pas 37 cm x 2, długość 70 cm (mierzona na płasko)
piękny niebiesko - jagodowy kolor, z tyłu też ma kieszenie


Woda, którą kupiłam, na początku mi się podobała, potem juz nie.
Oryginalnie kupiłam za 70 zł, sprzedam za 30 zł.


Co do przesyłki - kontaktujcie się mejlowo, bo wiadomo - inna będzie cena kolczyków a inna perfumu. Zawsze wysyłam poleconym. Na życzenie może być priorytet :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz